Meeting rooms

Konferenču un pasākumu telpas Rīgā

 

“Opera Hotel & SPA” piedāvā organizēt viesnīcā Jūsu biznesa un privātos pasākumus. Lielāku konferenču, semināru un pasākumu rīkošanai piedāvājam konferenču zāli PIANO (41 m 2), savukārt sanāksmju telpu FACILE (19 m 2) piedāvājam nelieliem semināriem - ar dienas gaismu, gaisa kondicionētāju un modernu tehnisku aprīkojumu. Darba sanāksmes, semināri, pieņemšanas, biznesa pusdienas - mums ir viss, kas nepieciešams Jūsu pasākumam.

Ar prieku organizēsim arī kāzas un gadadienu svinības. Viesnīcas restorāns parūpēsies par ēdināšanu Jūsu svinībās un organizēs Jums garšīgas kafijas pauzes, pusdienas un vakariņas. Mēs būsim Jūsu rīcībā, sākot no pasākuma plānošanas un beidzot ar viesmīlīgu uzņemšanu mūsu telpās.

  Nosūtīt pieprasījumu 

  

Tehniskais aprīkojums

“Opera Hotel & SPA” konferenču zāles ir aprīkotas ar šādu tehniku (iekļauts cenā):

  • ekrāns

  • multimediju projektors
  • projektoru pults

  • papīra tāfele un marķieri

  • papīrs un pildspalvas

  • bezvadu internets un kabeļinternets

Cits tehniskais aprīkojums (par papildu samaksu):

  • portatīvais dators

  • DVD/VCR

  • TV

  • atskaņotājs